18 juli 2013

Finally I got to visit a Dutch Flying Tiger shop

I must say I'm sorry for the long period of silence on my blog. Had a short trip to Thailand and with the haze in Singapore being at its worst during this trip we figured this pregnant mommy and our son were best off to stay in the Netherlands for the summer. So again a long flight and some adjustments when we arrived. Visiting family and friends, press events and other trips have filled my days. Plus I feel blogging should come from the heart and not be just about content. I'm sure I'll find some more time and present you enough online treasures to get us through the summer.

Let's start here....
Timing is niet mijn sterkste punt. Ik vertrek naar Singapore en kort daarna opent een van mijn vaste shopadresjes uit Denemarken een vestiging in Eindhoven: Flying Tiger. Nu ik deze zomer in Nederland ben moest ik natuurlijk even zelf gaan kijken. Had namelijk in Singapore via Instagram al veel moois voorbij zien komen. Hierboven een aantal van mijn favorieten. Niet echt geshopt want eerlijk is eerlijk... alles wat ik koop moet weer mee naar Singapore. En ik verwacht dat met een dreumes en een baby dat mijn koffers al aardig vol zullen zijn.
Timing isn't my strongest quality. I leave to live in Singapore and one of my go to shops from Denmark opens a shop in Eindhoven: Flying Tiger. I had seen so many pictures on Instagram when still in Singapore now that I'm in the Netherlands for the summer I had to go and pay a visit. Above you can find some of my favorites. But I didn't buy anything. Truthfully everyting I buy must be carried back to Singapore. And travelling with a toddler and a newborn I'm sure my suitcases will be full full full. 

5 opmerkingen:

  1. Leuk he?! Flying Tiger is echt een gevaar voor mijn portemonnee. Hoe gaat het met je zwangerschap? Kom je een beetje tot rust?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk is Flying Tiger! Gelukkig gaan we deze zomer naar NL met de auto, dus daar moet wel een gaatje te vinden zijn tussen de tassen van de HEMA ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Well, since I live in Eindhoven, when you'll be back in Singapore, I can send you what do you like! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor, jammer dat je niet zo veel plek meer overhoud !

    Liefs Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk spul he? Hoop dat je je goed voelt :)

    BeantwoordenVerwijderen