23 juli 2013

Dekens op deze warme dagen? Indien zo mooi als deze: JA!



Het is heerlijk warm geworden in Nederland en we genieten van zonnige dagen met temperaturen boven de 30 graden. En dan kom ik ineens om de hoek met dekens! Maar zo mooi als deze zijn moest ik ze wel met jullie delen. Al is het maar omdat ze van 100% katoen zijn en geproduceerd in Zweden. Het Zweedse merk Minifellow kwam ik tegen via Instagram. Naast leuke online ontmoetingen blijkt het nu ook een fijne bron van inspiratie te zijn. Hierboven een indruk van enkele dekens maar dat is niet alles. Op ons kids blog vind je een fijne junior lijn met geweldige Monkey dekens en kussens.
We're enjoying great summer days in the Netherlands with temperatures above 30 degrees celcius and lots of sun. And here I come online showing you throws! I have to as they've really captured me with their beauty. Produced in Sweden using 100% cotton so nice to use for summer evenings cooling down when the sun goes down. The Swedish brand Minifellow is an unexpected discovery I did on Instagram. Nice for meeting likeminded people and now also for source of inspiration. Above you find some throws from their 2013 collection and that's not all. On our kids blog we've posted some of their amazing junior throws with cheeky monkeys.

8 opmerkingen:

  1. Great find! Ik zeg, lekker uitspreiden op het gras, glaasje limonade erbij en een fijn tijdschrift.. hmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie grafische patronen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is inderdaad geweldig! Die had ik niet willen missen. (Al moet ik nu niet denken aan een dekentje haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker mooie dekens ! Die staan zelfs op warme dagen leuk op een loungebank.

    Liefs Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook op een zonnige dag is het fijn om onder een dekentje te kruipen en nét iets langer buiten te kunnen zitten. Deze zijn mooi! Ik ga gelijk even kijken op de site van Minifellow. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen