30 mei 2013

Leuke DIY inspiratie: een krukje opleuken


Van een oud verloren krukje naar een leuke extra kruk voor aan tafel in slechts een paar stappen en een middagje werk. Kan dat? Ja zeker als je kijkt naar de eenvoudige stappen zoals gefotografeerd door BoligMagasinet. Deze krukjes kom je vaak nog wel tegen op een rommelmarkt en anders heb je er wellicht nog een verloren in de schuur of op zolder staan.
From an old lost stool to a modern fun extra seating space at the table in just a few steps and an afternoon. Is that possible? Yes and very easy if you follow these photographed steps from the BoligMagasinet website. You can often find little stools like these at a thrift market or maybe you have a lost one in a barn or attic.

5 opmerkingen:

  1. Ik ben niet zo goed met verf en kwast (gedoemd te mislukken), maar was ik het wel ging ik gelijk aan de slag! Te leuk! x Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, dit vind ik zo leuk: stoelpoten in de verf dippen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee zeg, als ik zo'n krukje tegen kom ga ik dit zeker doen !

    Liefs Lieke

    BeantwoordenVerwijderen