20 april 2012

'Almost spring' by Trine Thorsen

Het was alweer even geleden dat ikzelf door mijn blogarchief ben gegaan. Dit keer heb ik het jaar 2009 gekozen om eens te zien welke sites ik toen veel bezocht. Zo kwam ik weer terecht op de site van fotografe Trine Thorsen met deze 'almost spring' shoot. De komende tijd zal ik vaker terugblikken op mijn blog en oude inspiratie bronnen opnieuw bezoeken.
It's been a while since I've last revisted the archives of my blog. This time I've taken the year 2009 to see which sites I visited. I came across the site of photographer Trine Thorsen and this 'almost spring' shoot. In the following weeks I'll revisit some of my former inspiration sources more often.

1 opmerking:

  1. Fijn sfeertje, ik hou er wel van als mensen spelen/decoreren met natuurlijke materialen..

    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen