22 februari 2011

Gisteren opgehaald, eindelijk in huis: mijn Tapiovaara

Gisteren ben ik naar Maarsbergen gereden om mijn prachtige Marktplaats.nl Tapiovaara stoel op te halen. De mooie Mademoiselle. Ik ben er enorm blij mee. Nu is hij nog zwart, bij Fryd og Design spot je deze stoel in warm roze kleuren maar ik blijf voorlopig nog even bij het origineel. De juiste kleur komt vanzelf. Het zijn vonsten als deze waardoor ik zo enorm van Marktplaats hou.
Yesterday I drove to Maarsbergen to finally collect my Tapiovaara Mademoiselle chair I had bought on an online auction site. I love it! It is black but you can spot this chair in pretty pink on the Fryd og Design site. I'm not sure what colour mine will be, time will tell. It is findings like this one that make me love those auction sites.

3 opmerkingen:

  1. Wauw, te gek zeg! 't is een prachtig ontwerp!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zie het nu pas en ben enoooorm jaloers :) maar ik gun het je wel :p zo'n mooie stoel! Al een nieuwe kleur gegeven?

    BeantwoordenVerwijderen