16 augustus 2010

Back to the 70s

Ik ben verzot op retro behang. Moet straks nog gaan uitkijken dat mijn nieuwe huisje niet op een woning uit de jaren 70 gaat lijken! Maar gecombineerd met wat moderne items maak je een eigen persoonlijke sfeer. Deze afbeelding komen uit BoligLiv. Ik had zelf graag geweten waar het behang achter de rode stoel vandaan komt. Die is echt té vrolijk en té gezellig!

I love retro wallpaper. These images are from the Danish magazine BoligLiv. A great inspiration although I must be aware that I don't create a 1970's house. Combined with modern furniture and details it will give a nice personal atmosphere. I particularly love the wallpaper in the shot with the red chair. That is just too cute!


1 opmerking:

  1. Hallo! Ik lees je blog altijd met veel plezier. Zelf net terug van een stedentrip Kopenhagen, oeioeioei wat een mooie spullen daar! Ook veel gezien van wat jij verkoopt.
    Maar goed, waar ik voor kom; ken jij dit blog al: http://www.smilerynker.dk/
    Zij heeft een heel huis vol retrobehang, als je haar blog doorneemt kom je heel veel tegen en wellicht vind je de herkomst van het behang uit je post. Haar huis heeft overigens een tijdje terug in het IKEA family-blad gestaan.

    Groeten Anki

    BeantwoordenVerwijderen